BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, January 19, 2013

setelah sekiannnn lamaaaa


assalamualaikum !pergh mmg osem gilaa aku dh berzaman gila tak usik belog yg  serba kekurangan ni .tetiba terdetik di sudut aku ni post something yg tak penting , just 4 my own satisfaction lalala.
sekarang aku dh melalui fasa yang baru i'm nineteen yeay!!!but i still cant believe tht im a big girl now .hukhuk,i miss my zaman "berhingus"(sounds good kan??hakhak).zaman hingus-2 dlu memng terbaik dalam sejarah hidup aku ni hahhhh. aku rasa semua pon macam tu kan..yang syiokkknyaaaa !jengjeng . at last ,ada jugak yg sudi mai hentak-2 pintu hati aku ni (aisehh jiwang karat berkarat pulok)haha ,dannnnn yang paling pentingggg ia disusuli dengan bless ibuu .itu part yg best ! okaayyy , itu saja untk tahun ni jmpak lagii tahun depannnnn!adios

0 comments: