BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 20, 2011

hantu kopek! .

hai!!

hari ni hari rabu . sptotnye ada kawad . tp .. dbtlkn . coz . ujan . yg agk lbat . huhu.
hri ni aku blik . ngn mmbe . aku yg . skrang x abeh2 ngn prob dia . ngn . gf . dia .
sian aku dgr cite . xpe ah . susu (ni la nickname mmbe aku tuh ) .nk wt cm na . adt brcnta kn .
wah . tere . aku bg nsiht kn . hahha .
td kn . time dlm pkol 8 cm uh . kmi stu fmily . dok lpak kt living room . pas uh . xpe ah ! . cne . ntah . leyh
tercite sal hantu kopek . haha .
xpa la kn . pas uh . my ayh . kta . "nih . ayh ada stu cita psai . hntu kopek ".kmi . pon . nak ..nak .
cita la cpt ayh . dh excited gila nih .
ayh pn cita . lah . mcm . nih . cita dia .
"ada sorg llki nih .dia otw nk blik kg dia dgn ank laki dia .. bnda nih trjdik . msa . tengah hari .
pas tuh . smpai . la . kt kg dia . umah dia kt tepi sungai .
msa dh smpai uh . kn dh . tgh hri . mest la pnas kn .anak dia nih pon . lri lah . p sungai . uh .
ttb laki nih dgr ank dia . mnjerit . "hantu!!hantu!!!."
laki nih tny la "mna2!???"
ank dia kta . "ayh . hntu! hantu! . dia kn .. rmbut pnjg ......pas uh . kn . dye punya kopek .ada kt blkng dia .
hahh.......... "
ayh dia tekejot . ayh dia pon p la pelan2! . mmg btoi . pompan uh rmbot pnjg . n kopek dia kt blkng .
pas uh . bla ayh dia usha lama2 ayh dia kta mcm knai ja . pompan nih .
hampa tau x pompan uh . sapa????
sbnrnya pompan uh . mak dia  lah . mst la knai kn . haha . mak dia tgh mnd time uh .
besa la org tue . dh lendur kn . hahah . nk snang . kn . dia sbon .. bdn dia .
dia . sebai la . kopek dia uh . kt bhu . dia . klo tgk dri blkng mmg ah . nmpk . cm .
kopek dia dok kt blkng . hahhaa . adoi . aku cita nih myb. xklkr . tp klo ampa .
dgr ayh aku cita . sumpah . lwk gila kod!! . hahaha .
thts all . bye !

 

0 comments: