BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, March 12, 2011

baru aku sedar aku ni dah nk SPM!

wahh! da lma kot aku x mengupdate aku nye belog nih ! ni sbb msalh tenet kat umah ah nih. bapak ah aku dok kt umh mcm mak ilang anak uh. even lgi trok kot ! aku jdik org zmn btu bbrpa mnggu . fon hilang no rplacemnet . no internet lak uh . naek gila aku d wt nye hehe.! aku bru je hbes exm khms ri tuh. aku tgk an org laen sparoh mti bca bku smpai berbuih mlut2 aku cakap kt kau . tp aku rilex je haha.. even org yg cerdik pandai pon x rilex mcm aku. haha,hope you guys know what i mean ? yea! haha. time paper last kn dgn berbekalkn saki  baki ilmu yg aku ada ton lps uh dpt la jugak mmbntu aku untok hntam2 jwapn kn. haha. da la paper kimia lak an. TLC  know me well. hahah.:)) xpa ah kn dh nganga pnya nganga smpai terlelap jap . aku trjga pas uh. aku nganga blik. xpe ah. dri 50 soklan uh . hnya bbrapa soklan je aku twu . mengong btoi. status fb aku ske update tp....ilmu lam pala otak aku ni jrang skli aku updte nye. adoi ! terok ah kau HANIS!. okey2 ! aku nk smbong lek stori aku. xpe ah. ttba aku nmpk cegu fizik aku. dye my kt aku. dye tunjok mrkh fiz aku for paper 2 ! hahah. guess what?? "tinggi" sunggoh mrkh aku. cey! aku dok bajet mka kool je pada hal, nak lruh jntong nih. tu r time org bca buku aku tido! nah amek kau ! consequance because x bca bku. kat sini aku nk buat jnji ! kpda cegu2 yg dh ngajar sya mcm nk gile ! exm dpn sya xkn hmpakn cegu2 sekalian. btol cegu! sya akn berusaha, smpai berbuih mlut2 mcm org laen !
p/s: sila bca dgn nada yg bersunggoh2 bru feeling! :))
e2 je story aku ! sila sokong aku !

0 comments: